02.04.2012

Ny månad och nya tag! April är officiellt en vit månad, utan alkohol eller socker. Jag har spenderade dagen med att tvätta, hänga tvätt, packa upp och kolla på alla tv-serie avsnitt jag missade medan jag var borta. Jag skulle vilja skriva om allt vi upplevde men på grund av grov pollenallergi så känner jag mig ganska klubbad och energilös. Men vem vet, kanske kommer upp ett väldigt långt inlägg om hur underbar vår resa var och hur solen alltid sken i Spanien förra veckan. För dem som följer min blogg och har mig på Facebook, så ligger varenda bild från vår semester uppe där så det är bara att kika in! Själv så ska jag återgå till skolarbetet, kolla på lite fler tv-serier och längta till det är Torsdag och min underbara familj kommer hit.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack, hoppas du har tagit med dig solen till Bristol

2012-04-02 @ 17:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0