03.04.2012

Till mammas besvikelse så kan jag meddela att solen nu lämnat Bristol, men förhoppningsvis så är det bara tillfälligt. Rent allmänt så är Gud inte på min sida idag, tycker jag, eftersom att jag trött och med en otrolig pollenallergi släpade mig till gymmet och gjorde bättre ifrån mig än på länge. Och vad fick jag tillbaka? Ännu mer problem med pollen! Fast för att göra Gud rättvisa, så fick jag en snäll pensionärskompis på gymmet eftersom att dem tydligen just på Tisdagar kl 11-12 har pensionärsgympa där. Mycket trevlig äldre man som pratade med mig om hur duktig jag var, inte helt fel. Just nu har jag en s.k. pluggpaus från socialpsykologin vilket innebär att jag mest degar i sängen och undviker att läsa de sista 12 sidorna av kapitlet. Går riktigt bra! Förutom att jag är väldigt sötsugen, men det överlever jag nog. Ikväll blir det att träffa Daniel och imorgon ska jag till doktorn kl 07.30 för en rutincheck av min hormonspiral innan jag tar bussen in (vet att jag borde cykla men är för lat så tidigt på morgonen) för att äta frukost med Katarina på Park Street.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0