04.04.2012

Ytterligare en dag med dåligt väder men jag misströstar inte (jo, det gör jag faktiskt litegrand) eftersom att jag hitills har haft en fantastiskt rolig dag! Det började inte så jättehajpat med att jag skulle till doktorn och var tvungen att kliva upp kl 06.00 på min lediga dag(?!), men jag älskar den doktorn jag besökte - hon är en så trevlig, hjälpsam och varm människa. Hon talade om att allting var perfekt och såvida jag inte kände att något med min hormonspiral var fel, så behövde jag inte komma tillbaka förrän det är dags att ta ut den. Jag tyckte det var väldigt bra nyheter! Därefter hoppade jag på bussen in till stan för att träffa Katarina på Boston Tea Party eftersom att det var frukostdags. Vi valde båda pannkakor, hon med någon sorts kompott och grekisk yoghurt, och jag med bacon och sirap (så Amerikanskt det kan bli). Mycket smaskigt men inte tillräckligt mättande, så vi åt frukost två gånger men andra gången blev det Engelsk frukost istället och även det var gott! I övrigt så satt vi mest uppkrupna, eller snarare utslagna, i en otroligt skön soffa och spanade på alla människor inne på BTP. En snabb tur inne på Motel som hade "Clearing" för att sedan gå till busstationen där hon skulle möta sin faster, där lämnade jag henne för att gå och träffa Daniel under hans lunch. Vi gick till underbara Pieminister och åt varsin mumsig paj! Jag valade Matador Pie, som innehöll biff, chorizo, oliver, bönor och sherry och den var otroligt god.

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Hej Åse !

Nu får du ha en trevlig påsk när mamma och pappa kommer och hälsar på. Roligt att följa din blogg och veta att du har det bra.

Kram Lena och Anders

2012-04-04 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0