05.04.2012

Efter en effektiv förmiddag då jag pluggat och pressat mig själv hårt på gymmet, så har jag spenderat min eftermiddag med att slappa totalt. Måste ju vila upp mig inför det underbara faktumet att min familj kommer hit idag! Livet kan inte bli mycket bättre än såhär tror jag bestämt. Fast det skulle ju inte skada om solen sken, för vädret är otroligt trist och grått. Ikväll ska jag ta dem till en Spansk restaurang som jag inte besökt förut, och imorgon åker vi till Bath (för mammas skull). På Lördag blir det Bristol sightseeing, shopping och middag hos min värdfamilj - det ryktas att det ska bli rostbiff! På Söndag ska vi besöka UWE eftersom att de alla är sugna på att se hur jag ska bo från och med September. Om mindre än 3.5 timmar så får jag träffa dem igen, om jag är exalterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0