15.04.2012

Jag vet att jag inte uppdaterat min blogg sedan min familj kom på besök och att jag fortfarande inte skrivit om Spanien-resan med Daniel, men jag har inte haft någon skrivlust på ett ganska bra tag. Medan min familj var här, så visade jag dem Bristol och så passade jag på att ta dem till mina favoritställen så att vi kunde äta och dricka gott! Jag tog dem även till Bath och Chippenham (på vägen tillbaka), det blev en underbar middag hos min värdfamilj och på Söndagen visade jag dem UWE. En påsk spenderad på bästa sätt helt enkelt! I Tisdag så åkte jag till London för att möta upp mamma, pappa, moster Gunilla och Claes eftersom att de skulle över till morbror Christer och Barbro i New Romney dagen efter och jag ville verkligen följa med. Efter en urmysig Tisdagskväll, ett intensivt dygn i New Romney och ytterligare en mysig kväll med kusin Tina, så åkte jag hem Fredagen den 13e. På Fredagen besökte vi också John Soane museet i London, vilket var imponerande men även ganska udda med alla saker han hade samlat på sig (bland annat ett skelett i en garderob). Helgen har jag spenderat hos Daniel, med att bara slappa, kolla på campingsaker och skrivit klart en dugga. Jag lyckades också övertala honom att se Män som hatar kvinnor, eller The girl with the dragon tattoo som den kallar den här, med Engelsk text. Imorgon börjar jag jobba så smått igen, eftersom att mamman ska till Cornwall och jobba, men mormorn är här för det mesta så jag behöver mest städa, tvätta och laga mat lite sporadiskt. På Onsdag är det dock en heldag med pojken som gäller och jag har fått £15 för att finansiera den! Överväger att åka in till M-Shed eller kanske gå till parken och äta glass (om det är fint väder), men om vädret är fullständigt uruselt så får jag nog tänka om.

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Roligt att du skriver igen . Det känns tomt utan dina rapporter.

Låter som du haft en bra påsk. Nu är det inte långt kvar innan du ska resa hem.

Kram Lena

2012-04-15 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0