16.04.2012

Efter att ha blivit väckt med "I need to have a word with you" samtidigt som jag kände mig fullständigt dödstrött och ordentligt förkyld (med ont i halsen, huvudet, rinnande och täppt näsa) så har den dag trotsallt varit fullständigt fabulös. Det var inget allvarligt mamman behövde prata med mig om, hon berättade bara att pojken hade spytt igår så sängkläderna höll på att tvättas och behövde hängas upp därefter och även att jag behövde bädda hans säng senare. Hon nämnde också att min favoritdammsugare (det finns nämligen två) var nu trasig! Efter det korta samtalet gick jag och la mig igen, och vaknade med att katten stod på mitt bröst och stirrade på mig. Det är sådant som händer när man lämnar dörren öppen. Jag gick ned och åt frukost medan jag tittade på How I met your mother och körde en ordentligt städning av köksytorna innan jag bytte om för att träffa James. Det var en planerad lunch på Wetherspoons som gällde, men när vi kom dit så var det stängt för att stället ska göras om på något vis, så det gick i stöpet. Däremot så följde James mig tillbaka hit, så att jag kunde hämta mina bankpapper och nu har jag ett Brittiskt bankkonto. Gick väldigt snabbt och smidigt, och mannen som hjälpte mig var mycket hjälpsam. Därefter köpte vi varsin pizza på Morrisons innan vi gick hem till James och tittade på Big Bang Theory och spelade "Buzz Pop Quiz". Det var en otroligt rolig eftermiddag och nu vilar jag med alla sorters förkylningsmediciner Superdrug hade medan jag snurfar runt lite (som min pappa skulle säga) på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0