17.04.2012

Om denna dumma förkylning inte ger sig snart, så kommer jag att bli en trumpen typ. Efter att ha städat huset och ätit lunch, så tar jag nu en pluggpaus eftersom att jag kom på mig själv med att inte alls ta in vad jag läste utan istället skummade jag bara igenom sidorna och ja, lärde mig ingenting! Jag läser två kapitel i veckan för att kunna skriva min andra dugga relativt snart och därefter ha massor av tid att skriva min hemtenta innan kursen är över den 10 Juni. Jag vill helst ha lämnat in den innan dess dock, så att min sista tid i Bristol (som Au Pair det vill säga) är pluggfri och fantastisk! Nog med skolprat nu dock, speciellt eftersom att jag borde återgå till att plugga ganska snart. Har ingen chans att plugga imorgon nämligen, för det blir en heldag med Kai - vi ska åka till leksaksaffären, M-Shed och äta glass, om Kai är snäll och duktig när vi är ute på äventyr. Det blir vårt första äventyr ihop, och vi får se hur det går helt enkelt! Det enda som gör mig frustrerad är hur otroligt dyrt det är att åka buss med ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0