18.04.2012

Dagens äventyr var en blöt upplevelse med många långpromenader (i alla fall ur en 6-årings synvinkel) men vid 11-tiden kom vi iväg, efter att båda ha ätit en lättare lunch och det började med att vi tog bussen in till stan för att där byta buss och komma till Gloucester Road. Där fanns nämligen "Totally Toys" där pojken ville köpa Lego för sina sparpengar, och där stod han länge och velade innan han bestämde sig för Pirates of Caribbean Lego. Han köpte även en liten Lego-figur för £1.99 som ingår i någon Lego samlings serie och som jag inte förstår mig på, men han var nöjd och glad. Vi tog sedan bussen tillbaka till Broadmed för att vandra till M-shed som definitivt var värt ett besök, om än ett kortvarigt sådant. Ett pitstop på Sainsbury's för att jag hade lovat honom en liten söt belöning för att han hade varit så duktig och för att jag behövde fylla på mitt kontantkort, sedan var vi på väg hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0