18.04.2012

Dagen för vårt äventyr är nu kommen! Den började med att jag vaknade runt halv åtta (en halvtimme innan mitt larm?!) men bestämde mig för att ligga och slappa lite istället. Det vill säga kolla Facebook, titta på nya avsnittet av Cougartown och skicka iväg ett "God morgon"-sms till Daniel. Vid kvart över åtta så hörde jag hur dörren till mitt sovrum öppnades, och pojken smög upp för att meddela att han var nu vaken och ville ha frukost. Sötnos. Jag bad honom gå ned så att jag kunde byta om och komma efter honom, sedan hällde jag upp flingor och mjölk åt honom som han mumsade i sig framför "Horrible Histories" på CBBC. Trots att det regnar ute och jag är förkyld och har ont i halsen, så är jag väldigt peppad på vårt äventyr! Det blir inte än på några timmar, eftersom att jag tänkte att vi skulle äta lunch här och sedan åka in till M-shed, men jag tror att det kan bli riktigt bra. Speciellt nu när solen börjar kika fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0