22.04.2012

Jag mår inte på topp men det gör ingenting, för igår var en riktigt härlig dag (vädret till trots). Jag vaknade upp hos Daniel, men utan sällskap eftersom att han hade gått tidigt samma morgon för att åka till en match i Stoke-on-Trent. Hannah bad mig hjälpa henne med hennes motiveringsbrev och tillsammans i Google Docs så fick vi ihop ett jättebra motiveringsbrev åt henne! Därefter duschade jag och gjorde mig i ordning för att träffa Felicia, som jag brukade gå i samma skola som och som nu bor i Calne (världen är allt bra liten?), på Temple Meads. På grund av en Fashion Show i Cabot Circus, så var det kö in till nästan alla restauranger men vi lyckades hitta en Fransk liten restaurang där vi båda beställde Chicken Caesar Sallad och det var riktigt gott! Därefter drog vi oss upp till Giraffe och åt efterrätt, jag valde Vit Choklad Cheesecake med Passionsfrukt och Felicia en Chocolate Brownie med grädde. Eftersom att vädret var blåsigt och regnigt, så vandrade vi därefter in till The Galleries och hamnade på Tk Maxx, där jag köpte ett par underbara skor från Steve Madden och Felicia köpte en urläcker solhatt från ett märke vi inte kände till. Vi vandrade sedan runt lite i Cabot Circus och provade/kollade på kläder som vi tyckte var snygga, till det var dags för mig att åka tillbaka till Fishponds och träffa Angelica. Vi gick till Porto Lounge för att äta middag, jag åt en ciabatta med haloumi, babaganoush, spenat och röd paprika och Angelica åt en ciabatta med grillad kyckling. Därefter gick vi över till Post Office och hängde en liten stund, hon med en efterrätt och jag med en energifylld long drink men det hjälpte inte så vi stannade inte länge innan vi båda kände oss ganska färdiga. Hon följde mig till busshållplatsen och jag åkte hem till Daniel igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0