24.04.2012

Första riktigt arbetsdagen på en månad och jag har ändå tagit mig igenom dagen ganska smärtfritt! Började med att få pojken i ordning och iväg till skolan innan jag bestämde mig för att vila ett tag innan jag skulle sätta igång med skolarbetet jag jobbar på för tillfället. När solen började sticka fram så skickade jag iväg ett sms till Angelica och frågade om de möjligen skulle ut idag, och det visade sig att de skulle ut precis då så jag bytte om och mötte upp Angelica och hennes två pojkar för en timme i lekparken. Det var soligt för en gångs skull och hennes pojkar var mysiga att få leka med, speciellt 2-åringen som satt i mitt knä medan vi gungade. Samtidigt så blev jag påmind om vilket jobb det är att ensam se efter mer än ett barn! När det närmade sig lunch så gick vi hemåt en bit innan vi skiljdes åt, och jag gjorde pannkakor med banan till lunch, skrev lite på min dugga och när mamman kom hem tidigt så gick jag upp till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0