26.04.2012

När man börjar jobba på en Tisdag, så ligger ens veckoplanering lixom en dag fel och jag kan inte förstå att det redan är Torsdag idag. Jag har spenderat dagen med en migränliknande huvudvärk och ett frustrerande illamående, i sängen, och längtat efter att det ska bli Fredag. Men efter en dusch och två värktabletter så känner jag mig som människa igen, och ikväll ska jag träffa Angelica! Det blir efterrätt eller en drink här uppe i Fishponds. Själv så är jag sötsugen och har ingen lust att dricka, så det blir definitivt en efterrätt för mig. Det kan inte bli en för sen kväll dock, för imorgon ska jag ta Kai till skolan (med tanke på det konstanta regnet, så känner jag mig inte så peppad) för att sedan ringa doktorn, gå till gymmet, städa upp rummet, byta om och sedan kommer Daniel vid 15.30-tiden för att han ska ta med mig på en överraskning. Han har redan avslöjat att det blir nog två överraskningar, och att han har en back up-plan om det skulle gå fel. Jag är väldigt exalterad!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

TACK snälla! Känns riktigt härligt. Den där mattekursen har varit mattekursen från helvetet. Har aldrig tidigare kämpat så hårt för att få ett MVG så det var gött. :)



Trevlig helg! :)

2012-04-27 @ 08:41:10
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0