29.04.2012

Och så har ytterligare en helg gått till ända, men vad gör då det? Jag hade en jättebra helg, trots att vädret var otroligt jättesämst med cirka 6 grader, spöregn och blåst hela helgen. I Fredags så tog Daniel mig till Jamie Olivers Italienska restaurang på Park Street, och vi åt båda varsin, otroligt god, spagetthi bolognese! Därefter åkte vi till en bio, men vi orkade inte vänta på att Hunger Games skulle börja, så vi åkte till Asda och köpte filmen Ghost Town och lite snacks och hade istället en filmkväll hemma hos Daniel. På Lördagen mötte jag James och vi såg på Scrubs och åt lunch innan vi gick för att hjälpa till på en lottmarknad för hans scoutgrupp. När det närmade sig middagstid så var vi klara, och vi smet ned till den lilla Kinesiska TakeAaway shoppen som finns på hans gata och jag köpte nudlar med biff. Vi tittade på Big Bang Theory och spelade Buzz Pop Quiz resten av kvällen, och därefter följde han mig hem. Imorse tog jag mig, vädret till trots, ut till Daniel och vi myste i sängen till det var dags för oss att äta lunch och vi hamnade på Blue Bowl eftersom att vi inte ville gå långt i ovädret och Daniel kände inte för att köra. Efter att ha gått tillbaka och tittat på Simpsons medan vi värmde oss, så åkte vi till Wilkinson eftersom att jag behövde köpa gratulationskort, shampoo, balsam, tandkräm, munskölj, ansiktsscrub och hårborttagningsspray. Vi köpte även filmen "The Bucket List" med Jack Nicholson och Morgan Freeman, som vi tittade på när vi kom tillbaka och den var riktigt bra! Jag skrattade och jag grät trots att jag hade sett den förut, men jag skulle absolut se den igen. När jag kom tillbaka hit så har jag sorterat grejer inför min flytt hem (åker om sex veckor), packat lite och fixat och donat rent allmänt. Mitt rum ser nu mycket renare ut, och min själ mår bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0