02.02.2012

Denna morgon började med att jag sov igenom larmet och insåg med stress att jag hade fem minuter på mig att komma upp ur min mysiga, varma, säng och hoppa i kläderna. Det gick bra, men det var tog emot med tanke på att det var en riktigt kall morgon med frost på fönstrena. Dock slapp jag morgonrundan då mamman ansåg att det var för kallt för pojken att gå till skolan, så hon körde honom trots att hon fortfarande är sjuk. Medan de var borta så passade jag på att dammsuga övervåningen för att slippa störa mamman senare och sedan dess har jag mest bara myst framför diverse tv-serier och bloggar. Om en och en halv timme ska jag möta Angelica och en av hennes pojkar för lunch på Wetherspoons eftersom att vi inte kunde hitta en dag eller tid som passade oss båda. Ska bli roligt att träffa dem dock, även om kylan avskräcker mig lite från att i överhuvdtaget gå ut idag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur ätt du inte är hemma. Mellan 14-22 minusgrader.

2012-02-02 @ 16:36:11
Postat av: lena rose´n

Precis vad jag tänkte säga. Här har vi det kallt och snö så man kan åka skidor.Kanske finns det kvar till nästa helg när du kommer hem.

Kram Lena

2012-02-02 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0