06.02.2012

Idag är det exakt sex månader sedan Daniel frågade mig om jag ville bli hans flickvän och jag kan knappt förstå att tiden har gått så snabbt. På Fredag är det sex månader sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade till England också. Det känns konstigt men också väldigt härligt! Att min spontana idé om att bli Au Pair gick så bra och att jag skulle trivas så bra, det hade jag nog inte räknat med till att börja med. Det var mer förhoppningar. Nu har jag nya förhoppningar inför den stundande hösten, det stora steget som innebär att börja universitet, och även om det känns lite läskigt så ser jag verkligen fram emot det. Dessutom så känner jag mig redo att börja ta hand om mig själv med tvätt, matlagning och städning då det ingår i mitt jobb redan nu. Det ska bli skönt att få en helt egen plats som jag kan breda ut mig på utan att känna att jag gör fel också. Trots att jag trivs väldigt bra här, så är det inte riktigt samma som att bo hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0