09.02.2012

När jag stod och lagade lunch till mig själv idag, så kom värdmamman ned med en present till mig och mitt hjärta bara smalt, speciellt när jag såg kortet som pojken hade skrivit och ritat åt mig. Inuti fanns två grattis-kort; ett från värdfamiljen och ett från mormorn, och så själva presenten som bestod av tre body sprays från Soap and Glory (älskar det märket, hur kunde hon veta det?). Under tiden jag satt i köket och åt, så knackade det på dörren och efter en stund så kom mamman in till mig, med ett stort paket, och sa att det var till mig. Fullständigt överrumplad så öppnade jag det och det var laptop väskan i läder från Visconti som jag hade önskat mig! Mina älskade föräldrar hade beställt den åt mig och skickat den hit. Det börjar verkligen kännas av att det är min 20-års dag på Söndag och om jag är taggad! Jag börjar äntligen må bättre (tror att jag i skrivandets stund mår som bäst på hela veckan) och jag längtar efter att få åka hem. Efter att få sitta runt matbordet med min smått skruvade familj och njuta av livet. Och så längtar jag efter snö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har väl sett vad du använder

2012-02-09 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0