1.02.2012

Och så har en av mina favoritmånader börjat. Den var väldigt seglivad dock, men vädret har varit fantastiskt! Strålande solsken, blå himmel och sådär isande kallt utomhus. Jag har haft myror i brallan hela dagen och velat hitta på något men ingen har haft tid. Visst är det typiskt? Dock så bad mamman mig att gå och hämta pojken i skolan, ett uppdrag som kan vara roligt men eftersom att det är så himla kallt så finns det stor risk att han gnäller hela vägen tillbaka. Har nämligen inte hämtat upp honom sedan vintern började pga kylan men idag är hon sjuk, så jag har inget val. Det är som dem säger, be careful with what you wish for! Men å andra sidan så får jag motion, frisk luft och tid för mig själv (som om jag inte fått nog av mitt egna sällskap?), så det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0