15.02.2012

Idag hade jag en mycket trevlig och efterlängtad "catch up"-lunch med Miranda i Sollentuna Centrum (som förövrigt har gjorts om sedan jag var där sist) som varade i cirka 2 timmar och vi pratade om skolan, framtiden och förhållanden. Trots snökaos så kom jag tillbaka hem utan problem, där jag möttes av Hannah som ville bli förhörd, igen, inför sin tenta, så jag fick lära mig en hel del om en drös med sjukdomar medan jag förhörde henne i någon timme. Därefter var det plugg som gällde även för min del, nämligen "Trait Psychology" som var ett intressant kapitel, om än det kunde ha varit roligare att läsa om författarna var mer begåvade! Strax så ska mamma och jag åka in för att möta upp pappa och Hannah, för vi ska nämligen gå ut och äta middag för att fira att jag äntligen fått mitt körkort. Det blir Libanesiskt i stan och jag ser väldigt mycket fram emot det. Sedan blir det en tidig kväll med tv-series mys.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tack för finfin och klok kommentar. :)



Håller med dig helt och hållet! Och det borde ju inte ses utifrån sexuella preferenser utan familjeförhållanden. Hur länge har jag exempelvis varit tillsammans med min sambo (eller om man nu är singel)? Hur lever jag mitt liv? Etc. Inte vem jag rullar runt med i sänghalmen. :)

2012-02-18 @ 12:41:35
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0