20.02.2012

Denna vecka kunde inte ha börjat på ett bättre sätt! Jag vaknade imorse och för första gången på månader så var det inte nattsvart ute och jag kände mig faktiskt inte speciellt trött, trots att jag hade svårt att somna igårkväll. Magi! Pojken var jättesnäll och hjälpsam imorse, vilket underlättade något otroligt i och med att mamman är borta pga jobb hela veckan. Efter att ha dammsugit köket och rensat lite, så tog jag en varm och skön dusch som avslutades med en hårinpackning. Jag har sedan dess pluggat lite (vetskapen att jag har en essä att skriva snart gör pluggandet mindre lockande) och ätit en tidig lunch. Jag ska nu varva Social-Kognitiva teorier med Veronica Mars till jag tagit mig igenom kapitlet, sedan blir det jobb igen vid 16-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0