21.02.2012

Denna eftermiddag har jag bara varit på dåligt humör. Det är som om det sitter en liten sur person inuti mig och får hela mitt glada inre att skrumpna ihop. Jag vet att det inte stämmer och att det är en total överdrift men just i skrivandets stund så känns det som om allting bara går fel. Skolan är en stor del av denna känsla då jag kuggade min dumma omtenta trots att jag denna gång hade rätt bok. Detta betyder att om jag ska göra ytterligare en omtenta, så måste jag läsa en hel bok till och just nu så har jag inte tiden till det då jag har fullt upp med ett annat moment av kursen som är stressande nog. Jag förstår inte hur en kurs som jag läser för skojs skull kan få mig att känna mig så otroligt korkad och värdelös. Denna kurs slutade vara rolig för länge sedan, den är bara en stressande faktor numera. Om mina lärare inte skapar ett mirakel snart, så ger jag upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0