22.02.2012

Efter att ha städat ur kylskåpet, städat toalett och badrum och skrivit 1/3 på min dugga (den är nämligen uppdelad i tre olika delar) så bestämde jag mig för att ha en lugn dag inomhus. Det har nämligen varit grått, regnigt och väldigt blåsigt hela dagen och därmed otroligt kallt inomhus - så att gå ut har inte varit speciellt lockande. Jag har tittat en del på diverse tv-serier, myst med katten och börjat planera en dagstripp till Cardiff med Au Pairerna nästa helg. Ikväll ska jag laga middag till oss alla (mamman kom hem igår) och därefter hämtar Daniel mig eftersom att vi inte kunde ses igårkväll. Imorgon ska jag däremot ut för att jag och Hannah äta lunch på Flavourz, som är en restaurang som serverar Indiskt och Kinesiskt buffé-mat för £7. En lunch som jag verkligen ser fram emot för jag ska äta till jag rullar fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0