23.02.2012

2/3 av duggan är nu skriven och jag är dödstrött. Klockan är knappt 19, men jag skulle likaväl kunna gå och lägga mig på en gång. Lunchen med Hannah var jättetrevlig men maten mötte inte mina förväntningar, tyvärr, så lite besviken var jag men det gick ingen större nöd på varken mig eller Hannah. På vägen tillbaka tog jag bussen till Tesco för att handla en hudvårdsserie, som var slutsåld, och lite småsaker till Daniel (som fyller år nästa helg). Jag kollade på ett avsnitt av Veronica Mars innan jag stod i köket en timme och lagade en "casserole" med kyckling, ris och svamp som faktiskt blev riktigt god. Jag råkade hälla kokande vatten på min fot dock och det gjorde helvetiskt ont, men utöver det så klarade jag mig bra. Medan den stod och puttrade, så satte jag mig och skrev på min dugga och fortsatte även efter middagen. Ska nu ta hand om det sista innan jag slänger mig på min säng och ser på säsongsavslutningen av Veronica Mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0