27.02.2012

Även idag är en bra dag för min del! Jag vaknade och kände väl lite si och så angående livet då det var, och fortfarande är, en grå Måndag. Lite synd efter det underbara vädret vi hade i helgen, men sådant är livet! Efter att jag hade dammsugit och moppat golvet i köket och matsalen, så la jag mig och vilade i en timme (somnade icke) då jag var ganska trött. Efter jag hade klivit upp så blev det som vanligt att jag borstade tänderna, använde munskölj och ansiktsscrub för att vakna till liv innan jag satte mig och skrev på min dugga. Duggan är nu inlämnad och jag lyckades även sätta en gammal quiz som jag hade kuggat tidigare! En av mina lärare har även meddelat att om jag beskriver 7 koncept av dem jag kuggade på provet, så kan jag bli godkänd på moment 2. Jag känner mig så mycket gladare och mer avslappnad nu när skolan verkligen ordnar upp sig för min del. Inlämningen ska in senast Söndag men jag ska göra den så fort som möjligt, först ska jag bara läsa veckans två kapitel eftersom att moment 3 börjar nå sitt slut för min del. Sedan ska jag njuta av en välförtjänt skolpaus innan moment 4 börjar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att det löser sig med omtentan.

2012-02-27 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0