28.02.2012

Efter att knappt ha sovit i natt, så hjälpte det inte att jag mått uruselt hela morgonen också. Illamående, ont i magen och så otroligt utmattad och trött! Jag borde plugga, men konstruktteorier känns inte så himla lockande just nu. Jag får nog hoppas på att jag mår bättre imorgon och därefter köra hårt med allt skolarbete som behöver klaras av denna vecka. Just nu tänker jag försöka hoppa in i duschen innan jag ruttnar sönder och samman (eller snarare somnar igen), sedan lär det nog bli en eftermiddag i sängen eftersom att jag inte tror att jag orkar min dagliga promenad idag. Men nästa vecka har jag en tid bokad på gymmet som jag ska gå med i, så jag har tagit ett steg i rätt riktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0