29.02.2012

Igår fick jag mina två sista svar, som var från Bath Spa, och det var.. ytterligare två unconditional offers! Stolthet blandat med panik spred sig snabbt i kroppen då jag helt plötsligt hade alldeles för många valmöjligheter. Läskigt och överväldigande att behöva välja och veta hur mycket som står på spel (främst gällande ekonomin). Men efter att ha pratat igenom det med mamma, Daniel och James så var jag lugn och därmed svarade jag på alla mina alternativ. I höst blir det Education, Learning and Development på University of West England! Trots att det fortfarande känns smått nervöst och överväldigande, så känns det som rätt val. Dock måste jag erkänna att det kändes ganska drygt och kaxigt (på ett dåligt vis) att bara nonchalant tacka nej till sådana fina erbjudanden från Bath Spa. Men enligt UCAS så är det så man måste göra om man tackar ja till ett unconditional offer, vilket jag gjorde. Hoppsan hejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0