15.07.2012

Trots att det var en månad sedan jag avslutade mitt jobb som aupair, lämnade Bristol för sommaren och åkte hem, så har jag helt enkelt inte haft tid att skriva något om detta. Mycket har hänt sedan dess, men det har helt enkelt inte funnits en dator att skriva på, tid att göra det på eller en motivation att använda sig av. Jag kommer att lämna denna blogg öppen för det finns många fina minnen som jag gärna minns, dock kommer den inte att uppdateras efter detta. Den 14 September flyttar jag tillbaka till Bristol och börjar på universitetet där, och då kan man följa mig på http://missdimples.blogg.se (som till dess är relativt inaktiv). Tack för alla fina kommentar jag någonsin fått, speciellt från Lena och min mamma. Det har varit jätteroligt att få dela med mig av mitt aupair år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0