01.03.2012

Igår gjorde jag något som jag redan ångrar.. Jag färgade nämligen mitt hår mörkt! Och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Istället för att bli ljusbrunt, så är det nu.. i nyanser av ljusbrunt och rött och nästan mörklila. Jag har dock bokat in en konsultation hos en frisörsalong här i Fishponds, så jag hoppas verkligen att dem kan hjälpa mig så snart som möjligt - kosta vad det kosta vill känner jag. Aldrig ska jag färga mitt hår mörkt på egen hand igen! Förhoppningsvis så kan jag få en tid att få det fixat redan imorgon, för jag känner mig ganska miserabel just nu. Bort med det lila och rödaktiga i håret, och gärna få det att bli ljusare igen. Askblont kanske och sedan låta solen jobba! Menmen, jag har bara mig själv att skylla och just nu är inte det så lockande, så jag tycker mest synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0