03.03.2012

Idag fyller min käre pojkvän Daniel 23 år, så grattis till honom! Jag har överraskat honom med en födelsedagsvideo, ett egetgjort gratulationskort och presenter (såklart). Ikväll ska vi gå ned till Blue Bowl och äta middag, som jag bjuder på! Men först ska han gå på fotboll och jag ska träffa James eftersom att han har lovat att få min cykel i fungerande tillstånd. Som en kompensation för att jag igår stod ut med 25 sexåriga pojkar för hans skull, eftersom att jag hade lovat att vara med på hans scoutmöte, han är bäverledare (dvs ledare för barn i åldrarna 6-8). Det var otroligt intensivt med en massa skrikande och springande pojkar till höger och vänster, men jag tror jag lyckades åstadkomma vad jag skulle: prata om Svensk Scouting, be en Svensk bön, lära dem en svensk fras - det blev 'tack' och leka Svenska lekar med dem. Vi lekte evolutionsleken och maskkull, som blev en otrolig succé! Det slutade med att vi körde maskkull tre gånger på raken och barnen hade en ny favorit. Som tack för hjälpen så fick jag en box "Cadbury Roses", mycket gott!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

... Alla dessa ursäkter, vaaa! ;-) Bums iväg till grannen (posten) och köp 12-kronorsfrimärken. Asdyrt. I knöw. Men brev är mysigt. :))

2012-03-03 @ 14:30:11
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0