04.03.2012

Födelsedagsfirandet är nu över men jag ser fram emot en ny vecka, som bland annat inkluderar 7-månaders dagen för mig och Daniel, och en massa plugg för min del. Det har varit en väldigt "low key" helg; jag har träffat James, tagit en liten cykeltur på min nya cykel, två hemmakvällar och en födelsedagslunch eftersom att vi var alldeles för trötta på lördagskvällen för att gå ut. Idag tog vi dessutom en ordentlig sovmorgon och vaknade först vid 11, trots det så är jag trött nu ändå. Jag vet inte riktigt hur det går ihop, men det är ju Söndag trots allt - är nog menat att man ska vara trött då. Att jag har försökt klura ut allt som har med studielån att göra, är ju inte heller sådär jättekul, men det måste göras (tyvärr). Men å andra sidan så kan jag ju se fram emot att det bara är en månad kvar till min familj kommer hit och hälsar på, vilket kommer att bli otroligt roligt för oss allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0