05.03.2012

Efter att ha läst ett kapitel om "Behavorism and The Learning Approaches", så gjorde jag min tredje dugga - vilket resulterade i att jag blev godkänd med 19/23 poäng! Jag fann duggan lite klurig, så jag blev förvånad över hur bra det gick för min del. Detta ska firas med en skön dusch och en ledig dag, som kommer att spenderas med att ta hand om sjukt barn eftersom att mamman behöver jobba. Men, snart är jag klar med moment 3 också och om jag blir godkänd på första försöket, så är jag klar med 22.5 HP och kan ta en lång(!) skolpaus innan moment 4 börjar. Och njuta av en händelsefylld helg som består av: gym induktion, middag med Daniel, frisörsbesök, pub quiz och Sunday roast lunch. Våren är också här, trots att det är otroligt blåsigt ute, så jag ska ut och njuta av solen mycket denna vecka.

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Du är duktig Åse fortsätt så.

Kram Lena

2012-03-05 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0