06.03.2012

Efter en otroligt kall natt, så skiner solen igen! Men när jag klev upp imorse så var det frost på fönstrena, så det är nog fortfarande ganska kallt. Efter att ha spenderat morgonen med att städa och få iväg pojken till skolan, medan jag hade ångest över hur otroligt fattig jag kommer att vara från och med i höst, så har jag även tagit en liten tupplur. Utöver det så har jag beställt en så kallad grazebox, som är en liten låda som man får hem varje vecka med olika små delikatesser. Exempelvis bröd, oliver, frön, nötter, torkad frukt. Groupon hade nämligen ett erbjudande, 4 lådor för £5! Så Daniel och jag får nu en låda varje fredag till vi säger upp det hela när erbjudandet är slut om 4 veckor. Ska bli väldigt spännande att få testa, tycker jag. Man får nämligen även betygsätta lådans innehåll efter man har testat den, så "bin", "try", "like" eller "love" kan man sätta och utifrån det så får man eventuellt allt man tryckt "like"/"love" på eller bara sådant man tryckt "try" på, dvs sådant man inte testat än men gärna vill testa. Det bestämmer man själv! Lite klurigt såhär första gången tyckte jag, men smått exalterande ändå. Sedan ska jag även plugga lite, ta en promenad (så att jag hittar till gymmet på fredag) och laga middag. Ikväll ska jag träffa Daniel, då det är vår 7-månaders dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0