07.03.2012

Jag är en av dem där människorna som lägger stor vikt vid vad jag åstadkommer i livet, både akademiskt och arbetsmässigt eftersom att jag anser att det reflekterar positivt på mig som person. Sedan så har jag alltid tyckt att det är roligt att lära sig nya saker och hjälpa andra människor på olika vis, vilket är ganska tydligt med de jobb jag har haft. På sistone så har jag haft svårt att koncentrera mig när det kommer till att plugga, vilket har gjort det lite jobbigare att beta av minst två kapitel i veckan men idag läste jag äntligen ut boken som berör Personlighetspsykologi. Efter lite om och men så bestämde jag mig för att beta av tentan redan idag och jag blev godkänd! Tre ynka poäng från VG, men huvudsaken är att jag nu har lyckats håva in 22.5 högskolepoäng och socialpsykologin börjar inte förrän i April. Men nästa vecka öppnar antagningarna igen och då ska jag söka till Psykologi II på 50%, så att jag kan kombinera mina studier med.. mer studier! Men det ska bli roligt, för i Psykologi II kommer den statistiska delen också.

Kommentarer
Postat av: sofiahassan

vad duktig du är! jättebra :D

jag önskar att du lyckas med dina studier och får ett kanon studentliv :D livet leker då

2012-03-07 @ 20:25:23
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0