08.03.2012

Efter en relativt seg morgon, så spenderade jag cirka 2.5 timmar med att promenera runt i solskenet med James. Vi satt även i en park och åt muffins ett tag, men när solen gick i moln så vandrade vi vidare för att hålla varmen. Jag är mer än slutkörd just nu, och tänker inte röra en fena förrän det är dags för mig att laga middag. Ikväll blir det fajitas! Inte för att jag är helt säker på hur man gör fajitas, men det blir en intressant utmaning. Därefter så ska jag träffa Daniel också, för att få den dos av kramar och behörighet som jag behöver för att vara glad. Det dämpar också min hemlängtan en hel del, vilket är skönt. Jag trivs jättebra hos min värdfamilj men jag saknar ändå vänner och familj en hel del, speciellt då jag inte åker hem något mer förrän till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha naaaw vilken söt kissemurra. Ja. Katt alltså. Som äter så. Var tydligen många katter som DRACK så men åt? Där ser man ^^

2012-03-08 @ 16:34:25
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0