09.03.2012

Idag hade jag en sådan där "vakna jättetrött och sur och sedan slå huvudet i köksskåpsdörren"-morgon. När pojken kommit iväg till skolan så slängde jag mig i sängen för att försöka få sova lite (det är ju ändå Fredag) och trots att jag nu är pigg(are) och mätt, så är dagen fortfarande grå. Bokstavligen, för ute så är det totalgrått - typiskt Engelskt väder. I eftermiddag ska jag till gymmet, men innan dess så ska jag tvätta sängkläder och städa. Jag måste erkänna att efter två år av att latat mig, så känner jag mig nästintill livrädd inför att börja gymma igen! Förhoppningsvis så finns det inte så många där på en Fredag mellan 17-19, så att jag inte behöver skämmas när jag faller ihop av utmattning efter en situp. Ikväll så är jag dock lovad att få en flaska Kopparberg ikväll, för att väga upp för det faktum att Daniel tvingat på mig en "hälsosam kväll" ikväll. I det stora hela så blir det nog en "ta hand om dig själv"-helg med frisörbesök, nyktert pub quiz, gymbesök och.. en Sunday Roast lunch (god mat är bra för hälsan)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0