12.03.2012

Huvudvärk, vad är det med denna odrägliga huvudvärk som vägrar att lämna mig ifred? Jag vaknade mer utvilad än jag trodde att jag skulle känna mig, med ett jättefint sms som väntade på mig och jag vandrade iväg till gymmet trots dåligt väder. Tränade i en timme, vandrade tillbaka, tog en dusch, åt en god lunch, vilade, vilade och vilade. Tog en tupplur. Bara för att vakna upp och ha ännu mer ont i huvudet!?! Jag står inte ut! Jag blir på ett sådant otroligt dåligt humör av denna huvudvärk jag haft, till och från nu, i fyra dagar. Jag som kände mig pigg, fräsch och glad efter min dusch. Förbannat äckliga jävla huvudvärk, nu ska jag allt ge under och ta en huvudvärkstablett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0