13.03.2012

Igår var ingen bra dag, så idag måste vara en bättre dag! Imorse blev jag tvungen att ta en rask morgonpromenad, då mamman hade glömt pojkens jacka och jag blev därmed tvungen att gå till skolan och lämna den hos receptionisten. Otroligt trött och grinig gick jag i regnet och muttrade för mig själv. När jag väl hade lämnat jackan och slutat sura, så började dansa så smått bara för att upptäcka att det var en man precis bakom mig. Typiskt mig att hamna i sådana situationer. Så jag log gott för mig själv och vek av så fort som möjligt och fortsatte därmed att bara sjunga tyst, och inte vifta med armarna. Jag ska strax in till Cabot Circus för att träffa Katarina, vi ska nämligen äta lunch ihop på Giraffe (en av mina favoritrestauranger) och jag ska akta mig för att vifta på armarna på vägen dit. Ikväll ska jag även laga köttbullar och träffa Daniel, så det blir nog en bra dag trotsallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0