14.03.2012

Efter att ha vaknat upp och insett att det var ytterligare en tråkig, grå, dag, så klädde jag på mig träningskläderna och började jobba. När alla hade kommit iväg till sitt, så la jag mig och sov ett slag (jag var otroligt trött) innan jag skulle pallra mig iväg till gymmet. Iväg kom jag, mot alla odds kändes det som, och även om det var jobbigt så gjorde jag mitt bästa! Klappar mig själv lite på axeln. Planen var sedan att jag skulle följa med Angelica och en av hennes pojkar till parken, men efter mycket om och men så blev det inte av. Så nu vilar jag mina trötta ben och tittar på tv-serier medan jag funderar på vad jag kan göra åt att jag är hungrig(!) trots att jag åt lunch för tre timmar sedan. En mätt mage kan nog få mig på bättre humör, dags att se vad som finns att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0