16.03.2012

Äntligen så är det Fredag igen! Jag som i Tisdags trodde att det var Fredag, känner mig ganska nöjd och glad nu när det faktiskt är Fredag. Jag ska strax pallra mig iväg till gymmet för en timmes workout, och sedan tillbaka hit och duscha, äta lunch, och så vidare innan jag ska spendera eftermiddagen med James! När jag ändå är "out and about", så ska jag köpa gott till ikväll - just nu är jag otroligt sugen på vindruvor till exempel. Jag ska nämligen spendera Fredagkvällen med mig själv framför en bra film eller två och bara vila både kropp och själ. Helgen blir ganska hektisk men otroligt rolig, så det kan vara bra med en kväll av vila för att värma upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0