20.03.2012

Efter en väldigt seg och långdragen morgon, så bestämde jag mig för att smsa Daniel och kolla om han var ledig under sin lunch. Han sa ja, så om tio minuter ska jag börja bege mig emot stan och jag ser fram emot att få komma ut lite! Ska även leta efter ett par svarta tygskor, vägrar nämligen att lämna landet innan jag hittat ett par. På tal om det, så satt jag igår på Tripadvisor och kollade upp saker som Daniel och jag måste göra när vi är Valencia. Jag kollade även upp fraser för att värma upp mina gamla Spanska kunskaper, jag tänker försöka att endast prata Spanska när jag är där eftersom att jag en gång i tiden har kunnat det - så kan inte vara helt omöjligt att plocka upp igen. Tidigt på Söndag, vid 7-tiden, så går vårt flyg och eftersom att Ryanair tar betalt för att checka in online, så har vi bestämt att vara på flygplatsen redan kl 05.00. Hemskt tidigt! Dessutom så övergår det ju till sommartid på Söndag, så vi kommer inte vara så himla glada när larmet går vid 04.00..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0