21.03.2012

Igår kände jag mig väldigt hängig, så jag slopade gymmet idag och det kändes som att jag gjort rätt val eftersom att i eftermiddags mådde jag pissigt igen. Men jag bestämde mig för att inte deppa över att jag är småsjuk, så jag åkte in och träffade Katarina för ett besök på Arnolfini och en lunch. Arnolfini utställningarna var speciella, ganska överpretentiösa och svåra att förstå sig på (i alla fall upplevde vi det så) men en utställning fall mig i smaken och det var "Someone Else" av Shilpa Gupta. Biten jag tyckte bäst om var en bokhylla i metall med böcker i metall, av författare/författarinnor som använt sig av t ex pseudonymer och anledningarna till att dem gjorde det. Var en intressant tolkning av temat "Someone Else" tyckte jag! Snyggt var det också. Därefter så vandrade vi till Frankie & Benny's och åt lunch, båda valde Cheeseburgare och till efterrätt så valde jag en äpple- och rabarberpaj med vaniljsås. Därefter så vandrade vi runt och tittade på skor och väskor, till jag fullständigt klappade ihop igen och behövde åka hem. Efter en timmes tupplur så mådde jag helt okej igen och gick och hämtade pojken i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0