22.03.2012

Efter en grå och långdragen morgon, så kom solen fram och jag satte mig i ute i solen och läste min bok (Last chance saloon av Marian Keyes) i någon timme och bara njöt av livet. Fick även ett tillfälle att prata med min älskade pappa en stund eftersom att min datorladdare totalt la av och jag fick panik, så vi pratade igenom hur vi skulle lösa det. När jag kom tillbaka från parken, så fungerade den dock igen men mina datorbatterier är fortfarande trasiga och ja.. eftersom att garantin har gått ut, så får vi ersätta delarna som inte fungerar istället. Åtminstone till själva hårddisken klappar ihop, för då ger jag upp och köper en ny dator! Nog om det, idag har jag även packat om eftersom att väderprognosen avslöjade att det inte blir över 17 grader i Valencia nästa vecka och att bara ha kjol kändes som ett dåligt val. Men det gör ingenting, jag är ändå otroligt exalterad över att få åka iväg på Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0