23.03.2012

En riktigt fin och solig Fredag är det idag! Jag började dagen med en timme på gymmet med ett utökat träningsprogram (ja, så duktig är jag) och sedan en väldigt långsam promenad tillbaka från gymmet i det underbara solskenet. När jag kom tillbaka så låg jag utslagen framför Gilmore Girls ett tag innan jag tog en lång och ordentlig dusch. Efter en kort dusch, lite mera packning och mer vila framför Gilmore Girls (sov under 6 timmar i natt, så är ganska trött), så mötte jag upp James för en promenad i solskenet. Vi var ute i cirka tre timmar och vi började med en lång, lång promenad då vi gick fullständigt vilse och till slut hamnade i vår sedvanliga park. Där satte vi oss i gräset och vilade och snackade skit innan James behövde gå hem. Nu är jag tillbaka och vilar igen, min hormonspiral har gett mig ordentliga smärtor idag och mina ben är trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0