03.05.2012

Imorse vaknade jag och kände mig otroligt trött, samt övertygad om att det var Fredag eller kanske till och med Lördag men det är det ju inte och då blev jag inte så himla glad. Efter att ha fått ordning på morgonrutinerna, så ringde jag till doktorsmottagningen och lyckades få en tid med en läkare som jag träffat innan (och verkligen gillar). Jag berättade om hur jag har mått och vilka symptom jag har haft, och hon berättade att jag har migrän och skrev ut tabletter mot illamåendet och mot själva huvudvärken. £15 fattigare men 100% gladare nu när jag kan se ljuset i slutet av tunneln! Äntligen så finns det något som faktiskt kan hjälpa mig och låta mig gå tillbaka till att få känna mig som människa igen. Om en timme ska jag träffa Anna för en lunch på Giraffe, och vrålhungrig som jag är, så är jag nöjd och glad över att få äta på ett av favoritställena.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Rösta gärna på den header du gillar mest, din röst kan betyda mkt

2012-05-06 @ 11:51:34
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Gaymasen

Haha nej men du har rätt! Det är ju BARA hår. Och jag älskar förnyelse. Skulle bli tokig av att ha samma frisyr hela tiden. Kort och skönt nu till sommaren iaf. Så blir det något roligt till hösten sen igen ^^

2012-05-06 @ 12:39:18
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0