08.05.2012

En långhelg har passerat, och jag har knappt bloggat på sistone vilket jag skyller på långhelg kombinerat med migrän. I Fredags träffade jag Angelica på kvällen, vi gick upp till Morrisons och köpte cider, pizza och chips innan vi gick vidare till Subway och där Angelica köpte sin middag. Vi tog sedan bussen ned till mig, åt middag, drack cider och gjorde oss i ordning för vår stora kväll. Vi började sedan på The Old Post Office där vi delade på en pitcher med Woo Woo (för sur drink för min smak), spela Pub Quiz på en maskin och drog varsin shot innan vi åkte in till stan vid 21-tiden. Vi började på Commercial Rooms, med varsin jägerbomb, för att sedan gå till Eton men då dem inte serverade några cocktails (?!), och vi båda kände oss otroligt sega och trötta, så åkte vi hem istället. Vi kröp upp i min säng, med chips och vatten, och tittade på The Proposal på min dator. På Lördagen vaknade jag otroligt tidigt med ont i magen, och spenderade morgonen med att leka med min mobil, duscha, ta hand om katten, och det ena och det andra innan jag råkade väcka Angelica vid 11-tiden. Då klädde vi på oss och gick upp till Subway för att äta lite lunch, därifrån blev jag även hämtad av Daniel. Daniel och jag spenderade dagen med att spela bowling, laga middag och titta på Johnny English Reborn (urusel film, men han fick välja). På Söndagen så firade vi 9 månader, och efter att ha åkt och matat katten - jag satt nämligen kattvakt, så åkte vi till en annan Harvesters som låg i Frenchay. Maten var inte lika god, servicen dålig och tog otroligt lång tid innan vi fick varken mat eller dricka men byggnaden var jättehäftigt. Vi åkte sedan till en tur av Clifton Suspension Bridge som var informativ, intressant och rolig och dessutom gratis! Vi spenderade resten av eftermiddagen framför tvn med Daniels föräldrar, köpte glass från Harvesters (oj, så gott) och såg filmen The Fighter innan vi gick och la oss. Filmen får 4/5 av mig, den var otroligt bra och jag tyckte den var väldigt sevärd. I Måndags, eftersom att det var en röd dag, så åkte vi och tittade på en välgörenhetsmatch mellan Bristol Rovers och Brisol City som slutade 7-6! Det var en komisk match och det var roligt att det hände så pass mycket, men arenan var riktigt ofräsch och tråkig att vara i. Dessutom blev jag trött av att stå upp på cementbänkar under en så lång tid. Idag har jag spenderat dagen med att ha migrän, och just nu sitter jag och lyssnar på musik medan jag sitter barnvakt åt ett sovande barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0