10.05.2012

Efter att ha haft en riktig skitdag igår, så är idag en bra dag! Stort plus till Barack Obama för att han gick ut med att han är för homoäktenskap, det kan inte ha varit lätt men jag är stolt över honom och tycker att han är en fantastisk ledare. Jag hoppas att det går igenom i alla stater, även om det inte är så troligt, eftersom att jag anser att inom rimliga gränser så är kärlek något fint och det bör firas och hyllas så mycket som det bara går. Heja Obama! Jag har även storstädat klart huset idag, skrivit klart och lämnat in min sista dugga och jag mår bra. ÄNTLIGEN så mår jag helt bra, ingen yrsel, inget illamående, ingen huvudvärk - ingenting. Jag har dansat och sjungit "Beat on the brat" med Ramones för att fira att allting är så bra idag. Snart ska jag ta en dusch och vila innan jag ska gå och hämta pojken i skolan, för jag vill inte överanstränga mitt välmående för mycket. Ikväll ska jag träffa Angelica och vi ska gå till IKEA och bota vår hemlängtan litegrand innan dem stänger, sedan får vi se vart vi hamnar! Kanske lite godisinköp på Tesco? Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0