11.05.2012

För att muntra upp James så bestämde jag att vi skulle träffas, och det blev någon timme i Wessel Park där vi låg och njöt av solskenet och pratade om allt möjligt. Därefter så vandrade vi igenom Snuff Mills och tillbaka till Fishponds eftersom att jag skulle till doktorn. Jag kom till mottagningen 20 minuter innan min avsatta tid, men blev tvungen att vänta 45 minuter innan jag blev sedd av doktorn. Dock så tog hon mig på fullaste allvar; kände min puls, tog mitt blodtryck (både när jag stod och satt) och lyssnade på mitt hjärta. Hon kom fram till att det kunde vara problem med mitt hjärta, problem med innerörat (s.k. vertigo), anemi eller lågt blodsocker och bokade därför in blodprov och EKG för mig på Torsdag nästa vecka. Jag är utmattad, snurrig och allmänt frånvarande men solen skiner och det är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0