11.05.2012

Fredag igen! Denna vecka har gått så otroligt fort, vilket beror på att Måndag var en röd dag och pojken var hemma sjuk i Tisdags. Igår fortsatte vara en bra dag, trots att jag började må sämre framåt kvällen men när jag kom tillbaka efter att ha varit med Angelica en stund, så hade jag fått ett mail som meddelade att jag var kallad till en gruppintervju för ett jobb jag sökt! Det var väldigt härliga nyheter för min del eftersom att jag verkligen vill ha jobbet, och det är bara Maj till September så förhoppningsvis så blir jag kallad till ytterligare en intervju och kanske så får jag jobbet om jag har extra stor tur. Lite nervöst är det allt! Morgonen spenderades i telefonkö till doktorn, och när jag äntligen kom fram och fick en tid (15.40), så fortsatte jag att slumra lite halvdant i sängen. Ikväll ska Daniel komma förbi och hämta upp mig efter jobbet, vi ska spendera kvällen med att ta en promenad längs floden och ha en sen filmkväll. Helgen blir fartfylld, med en dagsutflykt till Cardiff med Daniel imorgon, sedan bio med och sleepover med Katarina (vi ska se Dark Shadows) Lördagkväll, och på Söndag åker vi till Burnham-on-Sea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0