13.05.2012

Det är en otroligt fin och solig Söndag och jag halvligger på min säng och har allmän skolångest medan jag lyssnar på Florence + The Machine. Helgen har dock varit grymt härlig med strålande sol varje dag och med gott humör, för det mesta. I Fredags så hade jag och Daniel en slappkväll framför tvn med hans föräldrar och gick och la oss relativt tidigt eftersom att vi skulle iväg följande dag. Lördagen spenderade vi i soliga Cardiff, då vi åt lunch, vandrade omkring och tog en tur på en turistbuss som tog oss runt och visade oss allt som finns att se. Jag tycker Cardiff har blivit en riktigt härlig och pulserande stad, och skulle inte ha något emot att göra min Postgraduate Degree där. Vi åkte tillbaka till Bristol framåt eftermiddagen och lagade chili con carne med bakad potatis till middag, vilket blev ganska för starkt för min smak men det var gott. Vid 19-tiden släppte Daniel av mig vid Cabot Circus för att jag skulle träffa Katarina, då vi skulle se Dark Shadows av Tim Burton och den var riktigt bra! Jag visste absolut ingenting om filmen, så det var en trevlig omväxling och det var inte alls vad jag förväntade mig men den var bra. Sedan köpte vi saker att svulla på, åkte hem till mig och satt och snackade skit och åt gott medan vi kollade på Cougar Town. Hon sov över eftersom att vi åkte till Burnham-on-Sea imorse, och det var en söt liten stad med Storbritanniens minsta pir och en väldigt lång strand. Därefter åkte vi till Cheddar Gorge, vidare till Chew Valley Lake och sedan tillbaka till Cheddar och åt Thailänskt till lunch. Hon skjutsade mig sedan till Weston-Super-Mare där jag tog tåget tillbaka till Bristol, och här är jag nu. Dödstrött och omotiverad, men helgen var underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0