14.05.2012

Jag har nu kommit en bit på vägen med min hemtenta, men jag känner ändå att det inte kan bli annat än underkänt eftersom att jag skriver i blindo och inte har orken eller motivationen att faktiskt göra något åt det. Jag är så otroligt skoltrött, och med mindre än en månad kvar så blir jag också otroligt stressad. Socialpsykologi är dessutom svårt att skriva om, eftersom att det finns lite som är konkret och mycket är iakttagelser som är uppenbara som luft. Ute regnar det och jag har ont i huvudet, ska nog gå och lägga mig och vila lite innan jag tar tag i att läsa nästsista kapitlet. Mitt mål är att lämna in hemtentan den sista Maj, vilket ger mig tio dagar att komplettera min dugga (som jag inte fått tillbaka än) om det skulle behövas. Behöver hemtentan kompletteras, så finns det tillfällen i Augusti tydligen men jag vill mest bara få det avklarat, och få godkänt, för att kunna ha två veckor skolfritt innan jag åker hem igen. Får se om jag väljer att plugga 150% i höst då det är ganska krävande att plugga på distans ändå, men å andra sidan lär jag ha större motivation i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0