15.05.2012

Och så var en hel sida skriven på min hemtenta! Får lämna in max sex sidor, så vi får se hur det ska gå då jag bara täckt tre kapitel än så länge (av 13). Idag är jag på mycket bättre humör än vad jag var igår, och det kan ju inte bli annat än en bra dag med tanke på att solen skiner! Jag ska duscha, försöka finna motivationen att läsa ett kapitel av Socialpsykologin, äta lunch med Daniel, titta på en massa serie avsnitt, laga middag och sitta barnvakt - det är min dag, mer eller mindre. Inte nödvändigtvis i den ordningen, men det är vad min dag kommer att innehålla åtminstone! Nu känner jag att jag behöver lägga mig ned ett tag, för jag är plötsligt väldigt yr och har svårt att fokusera på psykologin. Vilken tur att dagen är lång, så jag kan läsa 25 sidor lite när jag vill.

Kommentarer
Postat av: lena rose´n

Vad härligt att du har en sådan tydlig struktur då missar du nog ingenting. vad handlar din hemtenta om ? Kram Lena

2012-05-15 @ 15:35:02
Postat av: lena rose´n

Vad härligt att du har en sådan tydlig struktur då missar du nog ingenting. vad handlar din hemtenta om ? Kram Lena

2012-05-15 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0